Za vprašanja in naročila nas pokličite na 030 667 000
No products in the cart.
Nazaj v trgovinoBrezplačna dostava ob nakupu nad 80€
No products in the cart.
Nazaj v trgovinoBrezplačna dostava ob nakupu nad 80€
Podatki podjetja:
FURLAN PRO d.o.o.,
Seča 115,
6320 Portorož
Telefon: 040 164 000, 01 366 33 00
E-mail: davor@furlan.si, direktor in vodja prodaje
robert@furlan.si, direktor in vodja proizvodnje
sanja@furlan.si, vodja računovodstva
Zavezanec za DDV: da
Matična številka: 6713629
Davčna številka: SI15406750
Družba je vpisana v registru pri Okrožnem sodišču v Ljubljani, SRG vpisa subjekta 2014/47370
Transakcijski račun: SI56 3000 0002 8316 858 (SBERBANK d.d.)
Pogoji poslovanja
Zadnja osvežitev: 8. oktobra 2019
Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in obravnavajo delovanje podjetja Furlan pro d.o.o., pravice uporabnika in poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
S spletno stranjo www.furlan.si upravlja podjetje Furlan pro, d.o.o., proizvodnja in trgovina.
(v nadaljevanju »ponudnik«).
Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetij (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene,
g) načine plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba na spletni strani www.furlan.si ažurira in spreminja pogosto ter hitro. Ponudnik ne odgovarja za posledice spreminjanja ponudbe.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Če kupec izbere plačilo na osnovi predračuna, mu ponudnik na podani e-poštni naslov pošlje predračun s podatki za nakazilo. Naročeni artikli so poslani v dogovorjenem roku po prejemu nakazila. Dokler kupnina ni v celoti poravnana, je blago last podjetja Furlan pro d.o.o.
Ponudnik kupcu izda račun z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.
Cene
Vse cene pri izdelkih so v evrih (EUR) z že vključenim DDV. Spletna cena velja za vse kupce na strani www.furlan.si. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa mu bo ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o potrditvi naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot kupca.
Postopek nakupa
Registracija uporabnika ni potrebna. Pomeni, da se brskanje po izdelkih in izvedba nakupa lahko izvede brez registracije. Za izvedbo nakupa je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov), izbor dostave (osebni prevzem, dostava) in izbor načina plačila (po predračunu, s plačilno/kreditno kartico), ki so potrebni za uspešno izvedbo naročila in dostavo izdelkov.
Naročilo v čakalni vrsti – po oddaji naročila kupec prejme obvestilo o potrditvi naročila po elektronski pošti. Pri tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupec lahko po elektronski pošti ali telefonski številki kadar koli zaprosi za izčrpne podatke o statusu in vsebini naročila.
Naročilo potrjeno – če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, kjer ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na navedeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti in/ali preko telefona o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikoma je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Naročilo zaključeno – ponudnik v dogovorjenem roku predmet nakupa pripravi in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila predmeta nakupa, predvidenem roku montaže in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
Vzpostavitev uporabniškega računa
Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Registracija ni pogoj za izvedbo nakupa.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil, pri tem pa upošteva določbe Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
Dostava in montaža
Ponudnik bo blago dostavil oziroma storitev opravil v dogovorjenem roku in pod dogovorjenimi pogoji.
Po montaži naročila kupec prejme dokument, kjer so navedene dodatne informacije glede pravice vračila blaga ter pogoji in način izvršitve same pravice. Navedene so vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
Uveljavljanje stvarne napake
Izvleček iz Zakona o varstvu potrošnikov
(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
37.a člen
(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
37.b člen
(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
37.c člen
(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Ker so vsi izdelki podjetja Furlan pro d.o.o. narejeni po naročilu, vračilo že izdelanega blaga ni mogoče. Kupec ima pravico do odstopa od pogodbe v roku 7 dni od izvedbe naročila, v kolikor proizvajalec še ni začel z izdelavo naročila. Če je kupec odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če je podjetji zamudilo z vračilom vplačil, mora kupcu poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih 30 dni zamude pri vračilu.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik prek komunikacijskih sredstev na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
Mnenja/komentarji uporabnikov
Mnenja uporabnikov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, in so namenjena skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše kateri koli uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakor koli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za kateri koli namen, ki je v njegovem poslovnem interesu, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
Varstvo otrok
Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega vesta ali sumita, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja svojih staršev ali skrbnikov.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati nobenih osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.
Ponudnik ne smeta ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njunih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregledata in zavrneta tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršne koli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Slike so simbolične oziroma namenjene za lažje lociranje iskanega artikla. Ponudnik ne sprejema odgovornosti za nevšečnosti, ki izhajajo iz objavljenih slik.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@furlan.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
Vodstvo podjetja Furlan pro d.o.o.
Ⓒ 2025. Furlan.si | Piškotki | Pogoji poslovanja
Izdelava spletnih strani Spletni partner d.o.o.