Pogoji poslovanja

Podatki podjetij:

1.

FURLAN KAMINI IN ŠTEDILNIKI d.o.o.,

Dolenjska cesta 453,

1291 Škofljica

 

Telefon:              040 164 000, 01 366 33 00

E-mail:                  davor@furlan.si, direktor in vodja prodaje

                               robert@furlan.si, direktor in vodja proizvodnje

                               sanja@furlan.si, vodja računovodstva

 

Zavezanec za DDV:         da

Matična številka:             2190796

Davčna številka:               SI73994839

Družba je vpisana v registru pri Okrožnem sodišču v Ljubljani, št. vložka 1/43983/00

Transakcijski račun:        SI56 0313 4100 0484 758 (SKB d.d. Ljubljana)

                                               SI56 0205 8025 5587 667 (NLB d.d. Ljubljana)

 

2.

FURLAN PRO d.o.o.,

Dolenjska cesta 453,

1291 Škofljica

 

Telefon:              040 164 000, 01 366 33 00

E-mail:                  davor@furlan.si, direktor in vodja prodaje

                               robert@furlan.si, direktor in vodja proizvodnje

                               sanja@furlan.si, vodja računovodstva

 

Zavezanec za DDV:         da

Matična številka:             6713629

Davčna številka:               SI15406750

Družba je vpisana v registru pri Okrožnem sodišču v Ljubljani, SRG vpisa subjekta 2014/47370

Transakcijski račun:        SI56 0313 4100 0484 855 (SKB d.d. Ljubljana)

                              

Pogoji poslovanja

Zadnja osvežitev: 8. aprila 2019

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in obravnavajo delovanje podjetij Furlan kamini in štedilniki d. o. o. ter Furlan pro d.o.o., pravice uporabnika in poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S spletno stranjo www.furlan.si upravljata podjetji Furlan kamini in štedilniki d. o. o., proizvajalec in ponudnik kaminov, štedilnikov in peči, ter Furlan pro, d.o.o., proizvodnja in trgovina.

 (v nadaljevanju »ponudnika«).

 

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnika se zavezujeta, da bosta kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

  1. a) identiteto podjetij (imeni in sedež podjetij, številki registra),
  2. b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene,
  7. g) načine plačila in dostave,
  8. h) časovno veljavnost ponudbe,
  9. i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  10. j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba na spletni strani www.furlan.si ažurira in spreminja pogosto ter hitro. Ponudnik ne odgovarja za posledice spreminjanja ponudbe.

 

Načini plačila

Ponudnika omogočata naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun upravitelja (na osnovi predračuna),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Visa, V Pay, Mastercard, Maestro, American Express),

Če kupec izbere plačilo na osnovi predračuna, mu ponudnika na podani e-poštni naslov pošljeta predračun s podatki za nakazilo. Naročeni artikli so poslani v dogovorjenem roku po prejemu nakazila. Dokler kupnina ni v celoti poravnana, je blago last podjetij Furlan kamini in štedilniki d. o. o. ter Furlan pro d.o.o.

Ponudnika kupcu izdata račun z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

 

Cene

Vse cene pri izdelkih so v evrih (EUR) z že vključenim DDV. Spletna cena velja za vse kupce na strani www.furlan.si. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bosta ponudnika kupcu omogočila odstop od nakupa, hkrati pa mu bosta ponudila rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikoma in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnika potrdita naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o potrditvi naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot kupca.

 

Postopek nakupa

Naročilo v čakalni vrsti – po oddaji naročila kupec prejme obvestilo o potrditvi naročila po elektronski pošti. Pri tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupec lahko po elektronski pošti ali telefonski številki kadar koli zaprosi za izčrpne podatke o statusu in vsebini naročila.

Naročilo potrjeno – če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, kjer ponudnika naročilo pregledata, preverita dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdita oziroma z razlogom zavrneta. Ponudnika lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokličeta kupca na navedeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnika obvestita kupca po elektronski pošti in/ali preko telefona o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikoma je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Naročilo zaključeno – ponudnika v dogovorjenem roku predmet nakupa pripravita in o tem po elektronski pošti obvestita kupca. Ponudnika v omenjenem elektronskem sporočilu poučita kupca tudi o politiki vračila predmeta nakupa, predvidenem roku montaže in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Varnost

Ponudnika uporabljata ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil, pri tem pa upoštevata določbe Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

 

Dostava in montaža

Ponudnika bosta blago dostavila oziroma storitev opravila v dogovorjenem roku in pod dogovorjenimi pogoji.

Po montaži naročila kupec prejme dokument, kjer so navedene dodatne informacije glede pravice vračila blaga ter pogoji in način izvršitve same pravice. Navedene so vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

 

Uveljavljanje stvarne napake

Izvleček iz Zakona o varstvu potrošnikov

  1. člen

(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.

 

37.a člen

(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

 

37.b člen

(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

 

37.c člen

(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Ker so vsi izdelki podjetij Furlan kamini in štedilniki d. o. o. ter Furlan pro d.o.o. narejeni po naročilu, vračilo že izdelanega blaga ni mogoče. Kupec ima pravico do odstopa od pogodbe v roku 7 dni od izvedbe naročila, v kolikor proizvajalca še nista začela z izdelavo naročila. Če je kupec odstopil od pogodbe, mu morata podjetji vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil morata podjetji opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če sta podjetji zamudili z vračilom vplačil, morata kupcu poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih 30 dni zamude pri vračilu.

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnika se zavezujeta k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnika bosta osebne podatke uporabila izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

 

Komunikacija

Ponudnika bosta z uporabnikom stopila v stik prek komunikacijskih sredstev na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bosta ponudnika izrecno spoštovala.

 

Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja uporabnikov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, in so namenjena skupnosti uporabnikov. Ponudnika omogočata, da mnenje napiše kateri koli uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnika pregledata. Ponudnika ne bosta objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakor koli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnikov ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudnikoma dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnika imata pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za kateri koli namen, ki je v njunem poslovnem interesu, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

 

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnika ne smeta sprejemati naročila od nekoga, za katerega vesta ali sumita, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja svojih staršev ali skrbnikov.

Ponudnika brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne smeta sprejemati nobenih osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnika tretji osebi ne smeta izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnika ne smeta ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnika se po svojih najboljših močeh trudita zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njunih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnika ne uspeta popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bosta ponudnika kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnika ne odgovarjata za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnika mnenja pred objavo pregledata in zavrneta tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnika ne odgovarjata za informacije v mnenjih in se odvezujeta kakršne koli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Slike so simbolične oziroma namenjene za lažje lociranje iskanega artikla. Ponudnika ne sprejemata odgovornosti za nevšečnosti, ki izhajajo iz objavljenih slik.

 

Pritožbe in spori

Ponudnika spoštujeta veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnika se po vseh močeh trudita izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova davor@furlan.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnika bosta v petih delovnih dneh potrdila, da sta prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bosta obravnavala, in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

Ponudnika se zavedata, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnika po svojih najboljših močeh prizadevata, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

 

Vodstvo podjetij Furlan kamini in štedilniki d.o.o. ter Furlan pro d.o.o.